نفس خود را هفت بار نکوهش کردم :

اولين بار:
هنگامي که مي خواستم با پايمال کردن ضعيفان خودم را بالا ببرم

دومين بار:
هنگامي که در مقابل کساني که ناتوان بودند خود را به نا خوشي زدم

سومين بار:
هنگامي که انتخاب را به عهده من گذاردند به جاي انتخاب امور مشکل , امور آسان و راحت را بر گزيدم

چهارمين بار:
هنگامي که مرتکب اشتباهي شدم و خود را با اشتباهات ديگران تسلي دادم

پنجمين بار:
هنگامي که از ترس سر به زير بودم و آن وقت ادعا مي کردم بسيار صبور و بردبارم

ششمين بار:
هنگامي که جامه خود را بالا مي گرفتم تا با سختيها و ناملايمات زندگي تماس پيدا نکنم

هفتمين بار:
هنگامي که در مقابل خدا به نيايش ايستادم وآنگاه سروده هاي خويش را فضيلت دانستم

 

(جبران خليل جبران)



نظرات شما عزیزان:

م.ر
ساعت8:49---28 بهمن 1391
سلام دوستم.باشه نکوهشش میکنم

hasrat
ساعت12:30---24 بهمن 1391
تشکرخوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391 ا 20:8 نويسنده : unknown ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.